اطلاعات عمومی

استابیلایزر سوئیچینگ چیست؟

استابیلایزر سوئیچینگ

استابیلایزر سوئیچینگ چیست؟

امروزه شاید بیشتر نام استابیلایزر سوئیچینگ پرنیک به گوش شما رسیده باشد.این نوع استابیلایزر ها از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده میکند. البرز ترانسکو با افتخار به طور تخصصی بر روی این مدل از استابیلایزر ها کار میکند.

تثبیت کننده های ولتاژ با تکنولوژی IGBT ، نوسانات شبکه را به بهترین شکل ممکن تنظیم می کند.این نوع تکنولوژی با سرعت حداکثر ۱۰۰۰ ولت/ثانیه امنیت عملکرد سیستم های شما را تضمین میکند.

در این نوع از استابیلایزر ها به دلیل نبود قطعات مکانیکی، خرابی کمتری مشاده میشود و دقت ولتاژ خروجی آن ± ۱٪ است که در این زمینه بیشترین است.همچنین مدار های ترانزیستوری این نوع استابیلایزر ها باعث میشود با کمترین فشار و بیشترین سرعت کمود یا افزایش ولتاژ شما جبران شود تا هیچ آسیبی به دستگاه های متصل شما نرسد ، از این نقطه نظر تکنولوژِ IGBT  کارایی بسیار بهتری نسبت به مدل های سروو موتوری و رله ای دارد.

این مدل استابیلایزر سوئیچینگ بیشتر برای مصارف دستگاه های حساس پیشنهاد میشود(مانند ماینر ها یا مصارف صنعتی) زیرا دقت بسیار بالایی دارند.​

یکی از مزایای ویژه استابیلایزر سوئیچینگ دقت بسیار بالای آن‌ها است. در حقیقت می‌توان گفت دقت این نوع از تثبیت‌کننده‌های جریان برق، کمتر از ۱ درصد است. این سیستم‌ها از جمله قدرتمندترین محافظ‌ها و تثبیت‌کننده‌ها برای جریان برق به شمار می‌روند. سایز کوچک و فشرده، سرعت‌عمل بسیار بالا و مناسب، قدرت و دقت قابل‌توجه در مدیریت جریان و ولتاژ برق، بهره‌وری بسیار بالا، دوام قابل‌توجه و… از جمله مزایا و ویژگی‌های مهم استابلایزرهای سوئیچینگ برای ویلا به شمار می‌رود. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از استابلایزر و ترانس برای باغ و ویلا، احتمالا باید از نوع سه‌فاز این محصولات استفاده کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Brands: